Stabburet Leverpostei

Stabburet Leverpostei

Vi har revitalisert et av Norges største ikoner i butikkhylla, Stabburet Leve...

Minde Sjokolade

Minde Sjokolade

Cretalux har hatt gleden av å gi nytt liv til Mindes visuelle identitet.

Dougs Hamburgers

Dougs Hamburgers

Vi er superhappy med å ha designet den nye visuelle identiteten til Doug’s Ha...

Battery Fully Charged

Battery Fully Charged

Battery Fully Charged tar navnet sitt på alvor. Den visuelle identiteten komb...

Frydenlund Lite og Alkoholfri

Frydenlund Lite og Alkoholfri

Endelig er Frydenlund familien komplett!

Med fokus på godt hå...

Sentralen

Sentralen

Sentralen i Oslo er et stort arrangementshus med mange trapper, siderom og et...

Dahls Jul

Dahls Jul

Julen er kommet til Trondheim! Tradisjonen tro er E.C Dahls Bryggeri fortsatt...

Maxim Fuel Legends

Maxim Fuel Legends

Fuel Legends er det nye tilskuddet i Maxims familie, sportsernæring spesielt ...

Schous

Schous

Siden lanseringen i 2021 har Schous nå fått sitt første tilskudd, Schous Lite...

Norgesplaster

Norgesplaster

Norgesplaster er en ærlig og seriøs merkevare med et naturlig, nært og langva...

Sophies Minde

Sophies Minde

Sophies Minde er en institusjon som har hjulpet tusenvis av nordmenn i over 100 år.

Frydenlund

Frydenlund

Revitaliseringen av Frydenlund tar for seg et viktig moment innen visuell pro...

Antidoping Norge

Antidoping Norge

Grunnfilosofien i alt antidopingarbeid er at alle utøvere skal konkurrere på ...

Munkholm Radler

Munkholm Radler

Si hei til Radler, det nyeste medlemmet i Munkholm-familien! Munkholm og fruk...

Buer lomper og lefser

Buer lomper og lefser

Med fokus på håndverk og tradisjon baker Buer lomper og lefser med poteter fr...

Dahls

Dahls

Dahls er selve smaken av trøndersk stolthet og tilhørighet. Det nye designet ...

Stabbur-Makrell

Stabbur-Makrell

Stabbur-Makrell har gjennom generasjoner hatt en fast plass på norske frokost...

Nora

Nora

Cretalux har revitalisert Nora Syltetøys visuelle identitet. Historien er vid...

Bömlo Criterion

Bömlo Criterion

Bömlo Criterion – the specially selected signature salmon. Etter høye kvalite...

Ringnes

Ringnes

Ringnes er født i Oslo og er hovedstadens øl nummer 1. Ringnes er ekte, ærlig...

LO Kongress

LO Kongress

Kongressen er LOs høyeste myndighet. I 2022 holdt LO sin 35. ordinære kongres...

Farris Frus

Farris Frus

Frus – et friskt tilskudd i Farris sitt sortimentet! Designet bugner av frukt...

Dale of Norway

Dale of Norway

Dale of Norway har siden 1879 designet og produsert klær av 100 % ull, hvor f...

Hotel Bristol

Hotel Bristol

Hotel Bristol er en tradisjonsrik institusjon, kjent for sin historie, sitt æ...

Rocktail

Rocktail

Cretalux står bak navn, konsept og visuell identitet for Ringnes' nye cocktai...

Zuccarellostiftelsen

Zuccarellostiftelsen

Cretalux har revitalisert Zuccarellostiftelsens visuelle identitet. Uttrykket...

Blomstertorget

Blomstertorget

Blomster i dagligvarehandelen ser en ny vår! Lag på lag med silkepapir er utt...

Möllers

Möllers

Cretalux står bak produktidentiteten til Möllers kosttilskuddserier Möllers M...

Ringnes Lite

Ringnes Lite

Vi har jobbet med et drømmeprosjekt sammen med Ringnes - konsept og design fo...

Salma 2021

Salma 2021

Salma var i 2006 den første lakseloinen på markedet som kunne spises rå. Vi e...

Diplom-Is

Diplom-Is

Fine iskremøyeblikk siden 1930! Øyeblikkene med smil om munnen, sol i øynene ...

Ringnes Brygghus

Ringnes Brygghus

Ringnes Brygghus' visuelle identitet er i hovedsak basert på to elementer.

Norway Cup

Norway Cup

Norway Cup arrangerer verdens største fotballturnering hvert år, for barn og ...

Sunniva

Sunniva

Sunniva betyr «solens gave». Navnets frodighet og energi videreføres i identi...

Vitaplex Vitamineral

Vitaplex Vitamineral

Vitamineral fra Vitaplex ble lansert på 50-tallet, som Norges første multivitamin.

Collett

Collett

Collett har helt siden 1974 levert vitaminer til det norske folk. Serien er tydelig, frisk og med stor vitalitet!

Sunniva Iste

Sunniva Iste

Vi har fulgt flere av Norges største merkevarer siden deres fødsel og IsTe er en av våre «day ones».

Define 2020

Define 2020

Define ble første gang lansert i 2002, og har siden den gang vært igjennom flere designendringer.

Biola

Biola

23 år med Biola. Syvende generasjon Biola ser til sine røtter og henter frem sitt enkle og rene uttrykk.

Gevita She

Gevita She

Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Gevitas nye produktserie - Gevita She for Orkla.

Maxim Lil’

Maxim Lil’

Litt mindre, like tøff i trynet! Lil’-seriens navn, typografibaserte design o...

Tines Kvalitetsoster

Tines Kvalitetsoster

Cretalux har utviklet en ny visuell identitet for Tines Kvalitetsoster.

Norvegia smørbar

Norvegia smørbar

Norvegia smørbar er to smakfulle smøreoster med smakene Bacon og Skinke, som ivaretar Norvegias viktigste kjennetegn.

Sunsilk

Sunsilk

Med flere nye produkter trengte Sunsilk et dynamisk design som kunne tilpasses alle Sunsilks flater.

Myobiotec logo

Myobiotec logo

Myobiotec er Bremnes Seashores egen forskningsavdeling. Cretalux har utviklet ny visuell identitet.

Mozell revitalisering

Mozell revitalisering

Mozell har fått en frisk, sterk og oppdatert og visuell identitet. Den fremstår friskere og mer smakfull enn noen gang.

Bliw sensorisk dusjserie

Bliw sensorisk dusjserie

Bliw for hele kroppen! Milde, deilige dufter basert på nordiske råvarer var utgangspunktet for den nye dusjserien.

Kremgo

Kremgo

De milde og gode originale kremostene fra TINE heter fortsatt Kremgo, men nå ...

Ny Rå hårpleieserie fra Define

Ny Rå hårpleieserie fra Define

Rå fra Define er en serien utviklet med naturlige ingredienser hentet fra skandinavisk natur.

Go’morgen

Go’morgen

Med sine ikoniske fargerike beger lyser Go’morgen i butikkhyllen.

Gryr

Gryr

Gryr er en serie plantebaserte produkter fra Sunniva. Et grønnere og mer plantebasert kosthold.

YT

YT

YT® er en serie perfekt for når du ønsker et raskt lite måltid med mye proteiner i forbindelse med trening.

POPS!

POPS!

Pop till you drop! Ordet «Pop» er et lydmalende ord og det er her revitaliseringen henter sin inspirasjon fra.

Munkholm

Munkholm

Forfriskning – rett fra bryggeriet. I sommer slukker Cretalux tørsten med den revitaliserte Munkholm-serien.

Jif

Jif

Jif rengjøringsprodukter skinner i hylla med en frisk og oppdatert visuell id...

Bris

Bris

Bris er folkets Farris. Farris Bris er både forfriskende og har mindre kullsyre og en mildere smak enn vanlig Farris.

En hyllest til Zalo-dråpen

En hyllest til Zalo-dråpen

Cretalux fikk det ærefulle oppdraget å utvikle to limited edition design for Zalo Ultra.

Tinemelk

Tinemelk

Kløveren har vært et symbol for melk i nesten 100 år. Etter å bli gjeninnført på Tinemelks kartonger i 2016.

Tines laktosefrie produkter

Tines laktosefrie produkter

Tines laktosefrie portefølje er utvidet og har fått ny visuell identitet.

Tines nye økologiske produkter

Tines nye økologiske produkter

Tines nye økologiske produkter har fått en helt ny visuell produktidentitet.

Styrk

Styrk

Styrk er et resultat av Tines samlede kunnskap om melk. En fettfri melketype, full av proteiner og gode vitaminer.

Den lille Nøttefabrikkens verdensbilde

Den lille Nøttefabrikkens verdensbilde

Den Lille Nøttefabrikken henter sine produkter fra hele verden. Begeret er laget i fem varianter med hver sin palett.

Litago

Litago

Litago er en av merkevarene vi har fulgt siden starten, siden 1994 for å være...

Tine Iskaffe

Tine Iskaffe

Hele serien er oppgradert for 7 gang! Alt er endret og alt er likevel likt.

Frambu

Frambu

Senteret, som ble etablert i 1951, har blitt en viktig ressurs, ikke bare for...