Norgesplaster

Norgesplaster

Norgesplaster er en ærlig og seriøs merkevare med et naturlig, nært og langva...

LO Norge

LO Norge

Cretalux har revitalisert den visuelle identiteten til LO. Den visuelle ident...

Frydenlund

Frydenlund

Revitaliseringen av Frydenlund tar for seg et viktig moment innen visuell pro...

Antidoping Norge 2023

Antidoping Norge 2023

Grunnfilosofien i alt antidopingarbeid er at alle utøvere skal konkurrere på ...

Munkholm Radler

Munkholm Radler

Si hei til Radler, det nyeste medlemmet i Munkholm-familien! Munkholm og fruk...

Stabbur-Makrell

Stabbur-Makrell

Stabbur-Makrell har gjennom generasjoner hatt en fast plass på norske frokost...

Nora

Nora

Cretalux har revitalisert Nora Syltetøys visuelle identitet. Historien er vid...

Bömlo Criterion

Bömlo Criterion

Bömlo Criterion – the specially selected signature salmon. Etter høye kvalite...

Ringnes Juleøl

Ringnes Juleøl

Årets design for Ringnes Juleøl er en hyllest til den gode klassiske julestem...

LO Kongress

LO Kongress

Kongressen er LOs høyeste myndighet. I 2022 holdt LO sin 35. ordinære kongres...

Farris Frus

Farris Frus

Frus – et friskt tilskudd i Farris sitt sortimentet! Designet bugner av frukt...

Dale of Norway

Dale of Norway

Dale of Norway har siden 1879 designet og produsert klær av 100 % ull, hvor f...

Rocktail

Rocktail

Cretalux står bak navn, konsept og visuell identitet for Ringnes' nye coctail...

Zuccarellostiftelsen

Zuccarellostiftelsen

Cretalux har revitalisert Zuccarellostiftelsens visuelle identitet. Uttrykket...

Blomstertorget

Blomstertorget

Blomster i dagligvarehandelen ser en ny vår! Lag på lag med silkepapir er utt...

Möllers Mono

Möllers Mono

Cretalux står bak produktidentiteten til Möller ́s splitter nye kosttilskudds...

Hotel Bristol

Hotel Bristol

Hotel Bristol er en tradisjonsrik institusjon, kjent for sin historie, sitt æ...

Ringnes Lite

Ringnes Lite

Vi har jobbet med et drømmeprosjekt sammen med Ringnes - konsept og design fo...

Ringnes Lys Pilsner

Ringnes Lys Pilsner

Ringnes Lys Pilsner har fått ny frisk identitet inspirert av vakkert nordisk ...

Salma 2021

Salma 2021

Salma var i 2006 den første lakseloinen på markedet som kunne spises rå. Vi e...

Möller’s My Essentials

Möller’s My Essentials

Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Möller's My Essentials. Produk...

Diplom-Is

Diplom-Is

Fine iskremøyeblikk siden 1930! Øyeblikkene med smil om munnen, sol i øynene ...

Norway Cup

Norway Cup

Norway Cup arrangerer verdens største fotballturnering hvert år, for barn og ...

Sunniva

Sunniva

Sunniva betyr «solens gave». Navnets frodighet og energi videreføres i identi...

Vitaplex Vitamineral

Vitaplex Vitamineral

Vitamineral fra Vitaplex ble lansert på 50-tallet, som Norges første multivitamin.

Joy Nutrition

Joy Nutrition

Si hei til JOY Nutrition, en helt ny vitaminserie fra Vitaplex! Smakfulle og effektive ‘gummistjerner’ tilpasset voksne.

Collett

Collett

Collett har helt siden 1974 levert vitaminer til det norske folk. Serien er tydelig, frisk og med stor vitalitet!

Sunniva Iste

Sunniva Iste

Sunniva Iste med revitalisert design, fremdeles en stripete klassiker.

Define 2020

Define 2020

Define ble første gang lansert i 2002, og har siden den gang vært igjennom flere designendringer.

Biola 2020

Biola 2020

23 år med Biola. Syvende generasjon Biola ser til sine røtter og henter frem sitt enkle og rene uttrykk.

Gevita She

Gevita She

Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Gevitas nye produktserie - Gevita She for Orkla.

Maxim Lil’

Maxim Lil’

Litt mindre, like tøff i trynet! Lil’-seriens navn, typografibaserte design o...

Ostekompagniets Norske Ostespesialiteter

Ostekompagniets Norske Ostespesialiteter

Ostecompagniets er en serie norske ostespesialiteter, tradisjonelle produkter...

Tines Kvalitetsoster

Tines Kvalitetsoster

Cretalux har utviklet en ny visuell identitet for Tines Kvalitetsoster.

Norvegia smørbar

Norvegia smørbar

Norvegia smørbar er to smakfulle smøreoster med smakene Bacon og Skinke, som ivaretar Norvegias viktigste kjennetegn.

Sunsilk

Sunsilk

Med flere nye produkter trengte Sunsilk et dynamisk design som kunne tilpasses alle Sunsilks flater.

Schous Pils

Schous Pils

Den ikoniske Schousmannen, som fortsatt pryder Schouskvartalet på Grünerløkka, er endelig å finne i butikkene igjen.

Möllers

Möllers

Med utgangspunkt i Möller’s etablerte identitet har Cretalux utviklet design for Möller’s Hund & Katt.

Myobiotec logo

Myobiotec logo

Myobiotec er Bremnes Seashores egen forskningsavdeling. Cretalux har utviklet ny visuell identitet.

Mozell revitalisering

Mozell revitalisering

Mozell har fått en frisk, sterk og oppdatert og visuell identitet. Den fremstår friskere og mer smakfull enn noen gang.

Litago revitalisering

Litago revitalisering

Norges mest kjente ku har blitt oppdatert. Litago spiller fremdeles hovedrollen.

Tines laktosefrie produkter

Tines laktosefrie produkter

Tines laktosefrie portefølje er utvidet og har fått ny visuell identitet.

Bliw sensorisk dusjserie

Bliw sensorisk dusjserie

Bliw for hele kroppen! Milde, deilige dufter basert på nordiske råvarer var utgangspunktet for den nye dusjserien.

Kremgo

Kremgo

De milde og gode originale kremostene fra TINE heter fortsatt Kremgo, men nå ...

Sophies Minde

Sophies Minde

Sophies Minde er en institusjon som har hjulpet tusenvis av nordmenn i over 100 år.

Ny Rå hårpleieserie fra Define

Ny Rå hårpleieserie fra Define

Rå fra Define er en serien utviklet med naturlige ingredienser hentet fra skandinavisk natur.

Go’morgen

Go’morgen

Med sine ikoniske fargerike beger lyser Go’morgen i butikkhyllen.

Gryr

Gryr

Gryr er en serie plantebaserte produkter fra Sunniva. Et grønnere og mer plantebasert kosthold.

Ringnes Brygghus

Ringnes Brygghus

Ringnes Brygghus' visuelle identitet er i hovedsak basert på to elementer.

YT

YT

YT® er en serie perfekt for når du ønsker et raskt lite måltid med mye proteiner i forbindelse med trening.

POPS!

POPS!

Pop till you drop! Ordet «Pop» er et lydmalende ord og det er her revitaliseringen henter sin inspirasjon fra.

Munkholm

Munkholm

Forfriskning – rett fra bryggeriet. I sommer slukker Cretalux tørsten med den revitaliserte Munkholm-serien.

Jif

Jif

Jif rengjøringsprodukter skinner i hylla med en frisk og oppdatert visuell id...

Tinemelk med smak

Tinemelk med smak

Tines nye melk med smak av kaffe og kakao, og bringebær Vik i Sogn.

Munkholm alkoholfritt juleøl

Munkholm alkoholfritt juleøl

Munkholm alkoholfritt juleøl

Bris

Bris

Bris er folkets Farris. Farris Bris er både forfriskende og har mindre kullsyre og en mildere smak enn vanlig Farris.

Matkurs vin

Matkurs vin

Vår kjære nabo, Matkurs.no, har selvfølgelig sin egen vin. Løkka Råsso og Løkka Bjanko ...

Stratos og Litago går foran og viser sin kjærlighet

Stratos og Litago går foran og viser sin kjærlighet

Den gode smaken av Litago milkshake-fyll sammen med Stratos sin boblende sjokolade.

Pierre Robert lingerie

Pierre Robert lingerie

Småsulten

Småsulten

Styrk

Styrk

Styrk er et resultat av Tines samlede kunnskap om melk. En fettfri melketype, full av proteiner og gode vitaminer.

Spis en 14 klokken 14

Spis en 14 klokken 14

TINEs serie med mellommåltider, «14» ble første gang lansert i 2014, men har nå fått en helt ny produktidentitet.

En hyllest til Zalo-dråpen

En hyllest til Zalo-dråpen

Cretalux fikk det ærefulle oppdraget å utvikle to limited edition design for Zalo Ultra.

Tinemelk

Tinemelk

Kløveren har vært et symbol for melk i nesten 100 år. Etter å bli gjeninnført på Tinemelks kartonger i 2016.

Tines nye økologiske produkter

Tines nye økologiske produkter

Tines nye økologiske produkter har fått en helt ny visuell produktidentitet.

Den lille Nøttefabrikkens verdensbilde

Den lille Nøttefabrikkens verdensbilde

Den Lille Nøttefabrikken henter sine produkter fra hele verden. Begeret er laget i fem varianter med hver sin palett.

Iste 2016

Iste 2016

Isteen fra Tine i ny drakt. I god tid før sommeren ble isteens visuelle produktidentitet oppdatert.

Litago

Litago

Litago er en av merkevarene vi har fulgt siden starten, siden 1994 for å være...

Tinemelk i D2

Tinemelk i D2

Tinemelk i D2

Biola Frokostsmoothie

Biola Frokostsmoothie

En fortreffelig start på dagen for både Biola og Kari

TINE Rim

TINE Rim

Mat og drikke utenom kantinetid? rim er tine partners tilbud til bedrifter og institusjoner.

Tine skolefrukt

Tine skolefrukt

Melken og yoghurten får selskap av fersk frukt i Tines skolemelkordning. Tenkelenker pryder også disse begrene.

Tine Iskaffe

Tine Iskaffe

Hele serien er oppgradert for 7 gang! Alt er endret og alt er likevel likt.

Noisy Noisier Noysiest

Noisy Noisier Noysiest

Biola Brasil

Biola Brasil

Limited edition i anledning OL i Rio, med smak av kokos og cupuacu.

Cafébakeriet American Style

Cafébakeriet American Style

Nok en nyhet fra Cafébakeriets gode cookies, denne gangen Amerikanske soft ba...

Antidoping Norge

Antidoping Norge

Antidoping Norge spiller ulike roller i møte med ulike målgrupper. ADNO krever en dynamisk visuell profil.

Skoleyoghurt

Skoleyoghurt

Skolemelken er nå supplert av yoghurt. Skoleyoghurtens toppetikett inneholder nye tenkelenker.

Salma

Salma

Salma er nå oppdatert for å understreke forskjellene mellom 'back loin' og 'belly loin'!

Femkuber as engineering

Femkuber as engineering

Symbolet inneholder 5 isometriske kuber. fem er et begrep innen styrkeberegni...

Frambu

Frambu

Senteret, som ble etablert i 1951, har blitt en viktig ressurs, ikke bare for...

5. generasjon Biola

5. generasjon Biola

Vi er stolte over å vise frem Biolas siste revitalisering.