Norgesplaster er en ærlig og seriøs merkevare med et naturlig, nært og langva...
Cretalux har revitalisert den visuelle identiteten til LO. Den visuelle ident...
Revitaliseringen av Frydenlund tar for seg et viktig moment innen visuell pro...
Grunnfilosofien i alt antidopingarbeid er at alle utøvere skal konkurrere på ...
Si hei til Radler, det nyeste medlemmet i Munkholm-familien! Munkholm og fruk...
Stabbur-Makrell har gjennom generasjoner hatt en fast plass på norske frokost...
Cretalux har revitalisert Nora Syltetøys visuelle identitet. Historien er vid...
Bömlo Criterion – the specially selected signature salmon. Etter høye kvalite...
Årets design for Ringnes Juleøl er en hyllest til den gode klassiske julestem...
Kongressen er LOs høyeste myndighet. I 2022 holdt LO sin 35. ordinære kongres...
Frus – et friskt tilskudd i Farris sitt sortimentet! Designet bugner av frukt...
Dale of Norway har siden 1879 designet og produsert klær av 100 % ull, hvor f...
Cretalux står bak navn, konsept og visuell identitet for Ringnes' nye coctail...
Cretalux har revitalisert Zuccarellostiftelsens visuelle identitet. Uttrykket...
Blomster i dagligvarehandelen ser en ny vår! Lag på lag med silkepapir er utt...
Cretalux står bak produktidentiteten til Möller ́s splitter nye kosttilskudds...
Hotel Bristol er en tradisjonsrik institusjon, kjent for sin historie, sitt æ...
Vi har jobbet med et drømmeprosjekt sammen med Ringnes - konsept og design fo...
Ringnes Lys Pilsner har fått ny frisk identitet inspirert av vakkert nordisk ...
Salma var i 2006 den første lakseloinen på markedet som kunne spises rå. Vi e...
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Möller's My Essentials. Produk...
Fine iskremøyeblikk siden 1930! Øyeblikkene med smil om munnen, sol i øynene ...
Norway Cup arrangerer verdens største fotballturnering hvert år, for barn og ...
Sunniva betyr «solens gave». Navnets frodighet og energi videreføres i identi...
Vitamineral fra Vitaplex ble lansert på 50-tallet, som Norges første multivitamin.
Si hei til JOY Nutrition, en helt ny vitaminserie fra Vitaplex! Smakfulle og effektive ‘gummistjerner’ tilpasset voksne.
Collett har helt siden 1974 levert vitaminer til det norske folk. Serien er tydelig, frisk og med stor vitalitet!
Sunniva Iste med revitalisert design, fremdeles en stripete klassiker.
Define ble første gang lansert i 2002, og har siden den gang vært igjennom flere designendringer.
23 år med Biola. Syvende generasjon Biola ser til sine røtter og henter frem sitt enkle og rene uttrykk.
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Gevitas nye produktserie - Gevita She for Orkla.
Litt mindre, like tøff i trynet! Lil’-seriens navn, typografibaserte design o...
Ostecompagniets er en serie norske ostespesialiteter, tradisjonelle produkter...
Cretalux har utviklet en ny visuell identitet for Tines Kvalitetsoster.
Norvegia smørbar er to smakfulle smøreoster med smakene Bacon og Skinke, som ivaretar Norvegias viktigste kjennetegn.
Med flere nye produkter trengte Sunsilk et dynamisk design som kunne tilpasses alle Sunsilks flater.
Den ikoniske Schousmannen, som fortsatt pryder Schouskvartalet på Grünerløkka, er endelig å finne i butikkene igjen.
Med utgangspunkt i Möller’s etablerte identitet har Cretalux utviklet design for Möller’s Hund & Katt.
Myobiotec er Bremnes Seashores egen forskningsavdeling. Cretalux har utviklet ny visuell identitet.
Mozell har fått en frisk, sterk og oppdatert og visuell identitet. Den fremstår friskere og mer smakfull enn noen gang.
Norges mest kjente ku har blitt oppdatert. Litago spiller fremdeles hovedrollen.
Tines laktosefrie portefølje er utvidet og har fått ny visuell identitet.
Bliw for hele kroppen! Milde, deilige dufter basert på nordiske råvarer var utgangspunktet for den nye dusjserien.
De milde og gode originale kremostene fra TINE heter fortsatt Kremgo, men nå ...
Sophies Minde er en institusjon som har hjulpet tusenvis av nordmenn i over 100 år.
Rå fra Define er en serien utviklet med naturlige ingredienser hentet fra skandinavisk natur.
Med sine ikoniske fargerike beger lyser Go’morgen i butikkhyllen.
Gryr er en serie plantebaserte produkter fra Sunniva. Et grønnere og mer plantebasert kosthold.
Ringnes Brygghus' visuelle identitet er i hovedsak basert på to elementer.
YT® er en serie perfekt for når du ønsker et raskt lite måltid med mye proteiner i forbindelse med trening.
Pop till you drop! Ordet «Pop» er et lydmalende ord og det er her revitaliseringen henter sin inspirasjon fra.
Forfriskning – rett fra bryggeriet. I sommer slukker Cretalux tørsten med den revitaliserte Munkholm-serien.
Jif rengjøringsprodukter skinner i hylla med en frisk og oppdatert visuell id...
Tines nye melk med smak av kaffe og kakao, og bringebær Vik i Sogn.
Munkholm alkoholfritt juleøl
Bris er folkets Farris. Farris Bris er både forfriskende og har mindre kullsyre og en mildere smak enn vanlig Farris.
Vår kjære nabo, Matkurs.no, har selvfølgelig sin egen vin. Løkka Råsso og Løkka Bjanko ...
Den gode smaken av Litago milkshake-fyll sammen med Stratos sin boblende sjokolade.
Styrk er et resultat av Tines samlede kunnskap om melk. En fettfri melketype, full av proteiner og gode vitaminer.
TINEs serie med mellommåltider, «14» ble første gang lansert i 2014, men har nå fått en helt ny produktidentitet.
Cretalux fikk det ærefulle oppdraget å utvikle to limited edition design for Zalo Ultra.
Kløveren har vært et symbol for melk i nesten 100 år. Etter å bli gjeninnført på Tinemelks kartonger i 2016.
Tines nye økologiske produkter har fått en helt ny visuell produktidentitet.
Den Lille Nøttefabrikken henter sine produkter fra hele verden. Begeret er laget i fem varianter med hver sin palett.
Isteen fra Tine i ny drakt. I god tid før sommeren ble isteens visuelle produktidentitet oppdatert.
Litago er en av merkevarene vi har fulgt siden starten, siden 1994 for å være...
Tinemelk i D2
En fortreffelig start på dagen for både Biola og Kari
Mat og drikke utenom kantinetid? rim er tine partners tilbud til bedrifter og institusjoner.
Melken og yoghurten får selskap av fersk frukt i Tines skolemelkordning. Tenkelenker pryder også disse begrene.
Hele serien er oppgradert for 7 gang! Alt er endret og alt er likevel likt.
Limited edition i anledning OL i Rio, med smak av kokos og cupuacu.
Nok en nyhet fra Cafébakeriets gode cookies, denne gangen Amerikanske soft ba...
Antidoping Norge spiller ulike roller i møte med ulike målgrupper. ADNO krever en dynamisk visuell profil.
Skolemelken er nå supplert av yoghurt. Skoleyoghurtens toppetikett inneholder nye tenkelenker.
Salma er nå oppdatert for å understreke forskjellene mellom 'back loin' og 'belly loin'!
Symbolet inneholder 5 isometriske kuber. fem er et begrep innen styrkeberegni...
Senteret, som ble etablert i 1951, har blitt en viktig ressurs, ikke bare for...
Vi er stolte over å vise frem Biolas siste revitalisering.