Vitamineral fra Vitaplex ble lansert på 50-tallet, som Norges første multivitamin.
Den ikoniske Schousmannen, som fortsatt pryder Schouskvartalet på Grünerløkka, er endelig å finne i butikkene igjen.
Si hei til JOY Nutrition, en helt ny vitaminserie fra Vitaplex! Smakfulle og effektive ‘gummistjerner’ tilpasset voksne.
Collett har helt siden 1974 levert vitaminer til det norske folk. Serien er tydelig, frisk og med stor vitalitet!
Sunniva Iste med revitalisert design, fremdeles en stripete klassiker.
Define ble første gang lansert i 2002, og har siden den gang vært igjennom flere designendringer.
23 år med Biola. Syvende generasjon Biola ser til sine røtter og henter frem sitt enkle og rene uttrykk.
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Gevitas nye produktserie - Gevita She for Orkla.
Litt mindre, like tøff i trynet! Lil’-seriens navn, typografibaserte design o...
Med utgangspunkt i Möller’s etablerte identitet har Cretalux utviklet design for Möller’s Hund & Katt.
Ostecompagniets er en serie norske ostespesialiteter, tradisjonelle produkter...
Cretalux har utviklet en ny visuell identitet for Tines Kvalitetsoster.
Norvegia smørbar er to smakfulle smøreoster med smakene Bacon og Skinke, som ivaretar Norvegias viktigste kjennetegn.
Med flere nye produkter trengte Sunsilk et dynamisk design som kunne tilpasses alle Sunsilks flater.
Myobiotec er Bremnes Seashores egen forskningsavdeling. Cretalux har utviklet ny visuell identitet.