Kongressen er LOs høyeste myndighet. I 2022 holdt LO sin 35. ordinære kongres...
Stabbur-Makrell har gjennom generasjoner hatt en fast plass på norske frokost...
Årets design for Ringnes Juleøl er en hyllest til den gode klassiske julestem...
Bömlo Criterion – the specially selected signature salmon. Etter høye kvalite...
Frus – et friskt tilskudd i Farris sitt sortimentet! Designet bugner av frukt...
Dale of Norway har siden 1879 designet og produsert klær av 100 % ull, hvor f...
Cretalux har revitalisert Nora Syltetøys visuelle identitet. Historien er vid...
Cretalux har revitalisert Zuccarellostiftelsens visuelle identitet. Uttrykket...
Vi har jobbet med et drømmeprosjekt sammen med Ringnes - konsept og design fo...
Blomster i dagligvarehandelen ser en ny vår! Lag på lag med silkepapir er utt...
Ringnes Lys Pilsner har fått ny frisk identitet inspirert av vakkert nordisk ...
Cretalux står bak navn, konsept og visuell identitet for Ringnes' nye coctail...
Cretalux står bak produktidentiteten til Möller ́s splitter nye kosttilskudds...
Salma var i 2006 den første lakseloinen på markedet som kunne spises rå. Vi e...
Fine iskremøyeblikk siden 1930! Øyeblikkene med smil om munnen, sol i øynene ...
Hotel Bristol er en tradisjonsrik institusjon, kjent for sin historie, sitt æ...
Norway Cup arrangerer verdens største fotballturnering hvert år, for barn og ...
Vitamineral fra Vitaplex ble lansert på 50-tallet, som Norges første multivitamin.
Den ikoniske Schousmannen, som fortsatt pryder Schouskvartalet på Grünerløkka, er endelig å finne i butikkene igjen.
Si hei til JOY Nutrition, en helt ny vitaminserie fra Vitaplex! Smakfulle og effektive ‘gummistjerner’ tilpasset voksne.
Collett har helt siden 1974 levert vitaminer til det norske folk. Serien er tydelig, frisk og med stor vitalitet!
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Möller's My Essentials. Produk...
Sunniva Iste med revitalisert design, fremdeles en stripete klassiker.
Define ble første gang lansert i 2002, og har siden den gang vært igjennom flere designendringer.
23 år med Biola. Syvende generasjon Biola ser til sine røtter og henter frem sitt enkle og rene uttrykk.
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Gevitas nye produktserie - Gevita She for Orkla.
Litt mindre, like tøff i trynet! Lil’-seriens navn, typografibaserte design o...
Med utgangspunkt i Möller’s etablerte identitet har Cretalux utviklet design for Möller’s Hund & Katt.
Ostecompagniets er en serie norske ostespesialiteter, tradisjonelle produkter...
Cretalux har utviklet en ny visuell identitet for Tines Kvalitetsoster.
Norvegia smørbar er to smakfulle smøreoster med smakene Bacon og Skinke, som ivaretar Norvegias viktigste kjennetegn.
Med flere nye produkter trengte Sunsilk et dynamisk design som kunne tilpasses alle Sunsilks flater.
Myobiotec er Bremnes Seashores egen forskningsavdeling. Cretalux har utviklet ny visuell identitet.
Norges mest kjente ku har blitt oppdatert. Litago spiller fremdeles hovedrollen.
Mozell har fått en frisk, sterk og oppdatert og visuell identitet. Den fremstår friskere og mer smakfull enn noen gang.
De milde og gode originale kremostene fra TINE heter fortsatt Kremgo, men nå ...
Tines laktosefrie portefølje er utvidet og har fått ny visuell identitet.
Sunniva betyr «solens gave». Navnets frodighet og energi videreføres i identi...
Bliw for hele kroppen! Milde, deilige dufter basert på nordiske råvarer var utgangspunktet for den nye dusjserien.
Sophies Minde er en institusjon som har hjulpet tusenvis av nordmenn i over 100 år.
Å opprettholde LO som en høyst levende og aktuell organisasjon er svært viktig.
Rå fra Define er en serien utviklet med naturlige ingredienser hentet fra skandinavisk natur.
Ringnes Brygghus' visuelle identitet er i hovedsak basert på to elementer.
Med sine ikoniske fargerike beger lyser Go’morgen i butikkhyllen.
Gryr er en serie plantebaserte produkter fra Sunniva. Et grønnere og mer plantebasert kosthold.
YT® er en serie perfekt for når du ønsker et raskt lite måltid med mye proteiner i forbindelse med trening.
Pop till you drop! Ordet «Pop» er et lydmalende ord og det er her revitaliseringen henter sin inspirasjon fra.
Forfriskning – rett fra bryggeriet. I sommer slukker Cretalux tørsten med den revitaliserte Munkholm-serien.
Jif rengjøringsprodukter skinner i hylla med en frisk og oppdatert visuell id...
Tines nye melk med smak av kaffe og kakao, og bringebær Vik i Sogn.
Bris er folkets Farris. Farris Bris er både forfriskende og har mindre kullsyre og en mildere smak enn vanlig Farris.
Vår kjære nabo, Matkurs.no, har selvfølgelig sin egen vin. Løkka Råsso og Løkka Bjanko ...
Munkholm alkoholfritt juleøl
Styrk er et resultat av Tines samlede kunnskap om melk. En fettfri melketype, full av proteiner og gode vitaminer.
TINEs serie med mellommåltider, «14» ble første gang lansert i 2014, men har nå fått en helt ny produktidentitet.
Kløveren har vært et symbol for melk i nesten 100 år. Etter å bli gjeninnført på Tinemelks kartonger i 2016.
Den gode smaken av Litago milkshake-fyll sammen med Stratos sin boblende sjokolade.
Cretalux fikk det ærefulle oppdraget å utvikle to limited edition design for Zalo Ultra.
Tines nye økologiske produkter har fått en helt ny visuell produktidentitet.
Den Lille Nøttefabrikken henter sine produkter fra hele verden. Begeret er laget i fem varianter med hver sin palett.
Isteen fra Tine i ny drakt. I god tid før sommeren ble isteens visuelle produktidentitet oppdatert.
Vi er stolte over å vise frem Biolas siste revitalisering.
Tinemelk i D2
Litago er en av merkevarene vi har fulgt siden starten, siden 1994 for å være...
Antidoping Norge spiller ulike roller i møte med ulike målgrupper. ADNO krever en dynamisk visuell profil.
Limited edition i anledning OL i Rio, med smak av kokos og cupuacu.
En fortreffelig start på dagen for både Biola og Kari
Nok en nyhet fra Cafébakeriets gode cookies, denne gangen Amerikanske soft ba...
Hele serien er oppgradert for 7 gang! Alt er endret og alt er likevel likt.
Mat og drikke utenom kantinetid? rim er tine partners tilbud til bedrifter og institusjoner.
Melken og yoghurten får selskap av fersk frukt i Tines skolemelkordning. Tenkelenker pryder også disse begrene.
Salma er nå oppdatert for å understreke forskjellene mellom 'back loin' og 'belly loin'!
Skolemelken er nå supplert av yoghurt. Skoleyoghurtens toppetikett inneholder nye tenkelenker.
Symbolet inneholder 5 isometriske kuber. fem er et begrep innen styrkeberegni...
Senteret, som ble etablert i 1951, har blitt en viktig ressurs, ikke bare for...