Vi har revitalisert et av Norges største ikoner i butikkhylla, Stabburet Leverpostei!
Designet har ikke vært oppdatert siden 2012, og det reflekterte ikke dagens mangfold av norske barn. I tillegg bar det preg av utdaterte effekter som skapte egenstøy for merkevaren.
Vi forenklet og foredlet designet for å la de distinkte kjennetegnene skinne, samtidig som vi har hatt respekt for den lange historien til Stabburet Leverpostei. I tillegg introduserte vi 10 nye barnefjes, som mange flere barn kan kjenne seg igjen i. Slik har vi skapt en tidsriktig oppfattelse av merkevaren, som sørger for at Stabburet Leverpostei er like aktuell i dag som den var for 50 år siden. I samarbeid med fotograf Lasse Fløde sørget vi for at barna ble fotografert slik at de fremstår som et integrert og naturlig element i designet.
Designet har fått mye positiv oppmerksomhet i pressen, og gjenspeiler den varmen og omsorgen vi opplever at Stabburet/Orkla har hatt for barna gjennom hele prosjektet.
Designet har ikke vært oppdatert siden 2012, og det reflekterte ikke dagens mangfold av norske barn. I tillegg bar det preg av utdaterte effekter som skapte egenstøy for merkevaren.
Vi forenklet og foredlet designet for å la de distinkte kjennetegnene skinne, samtidig som vi har hatt respekt for den lange historien til Stabburet Leverpostei. I tillegg introduserte vi 10 nye barnefjes, som mange flere barn kan kjenne seg igjen i. Slik har vi skapt en tidsriktig oppfattelse av merkevaren, som sørger for at Stabburet Leverpostei er like aktuell i dag som den var for 50 år siden. I samarbeid med fotograf Lasse Fløde sørget vi for at barna ble fotografert slik at de fremstår som et integrert og naturlig element i designet.
Designet har fått mye positiv oppmerksomhet i pressen, og gjenspeiler den varmen og omsorgen vi opplever at Stabburet/Orkla har hatt for barna gjennom hele prosjektet.