
Cretalux har utviklet ny visuell identitet for Biopharma som er en av Norges ledende merkevarer innenfor kosttilskudd. Hensikten har vært å styrke avsenderidentiteten gjennom tydelige og synlige kjennetegn, og sikre en sterk gjenkjennelse på tvers all visuell kommunikasjon.
Først ut er tre nye produkter: Nyhetene gummies – Beauty, Recharge og Sleep. Vi har utfordret kategorisignalene gjennom å skape et særegent design hvor alle produktene har fått en unik grønn farge. Boksene har alle fått grønne korker som samler produktene og et matt preg som tilfører kvalitetsfølelse – disse produktene vil du ønske å ha fremme på benken :)
Navnetrekket og symbolet gir tyngde til produktene og henviser til såkalte etablerte apotek-signaler, mens den strukturelle formen på etiketten sikrer gjenkjennelse fra alle vinkler.
Totalt sett stråler designet av helse og livsglede på helt egne premisser.
Litt bedre. Hver dag.
Først ut er tre nye produkter: Nyhetene gummies – Beauty, Recharge og Sleep. Vi har utfordret kategorisignalene gjennom å skape et særegent design hvor alle produktene har fått en unik grønn farge. Boksene har alle fått grønne korker som samler produktene og et matt preg som tilfører kvalitetsfølelse – disse produktene vil du ønske å ha fremme på benken :)
Navnetrekket og symbolet gir tyngde til produktene og henviser til såkalte etablerte apotek-signaler, mens den strukturelle formen på etiketten sikrer gjenkjennelse fra alle vinkler.
Totalt sett stråler designet av helse og livsglede på helt egne premisser.
Litt bedre. Hver dag.














