
Vita Hjertego’ er serien med produkter for deg som er opptatt av å passe hjertehelsen. Alle produktene har én ting felles: De har et høyt innhold av sunne planteoljer. For å skape en mer helhetlig identitet på tvers av porteføljen og styrke produktene i butikkhyllene, har designet blitt revitalisert og merkeelementene forsterket. Porteføljen består av fem ulike produktgrupper, og det nye designet gjør det enklere for forbrukerne å kjenne igjen produktene på tvers av alle flatene.
Som en del av fornyelsen har Vita-navnetrekket fått et friskere uttrykk med mykere linjer og bedre flyt, samtidig som Hjertego’ nå fremstår som en mer integrert del av logoen. Raps og solsikke, som er viktige symboler for merkevaren, er fortsatt med – men i en ny, mer distinkt og unik Vita-stil.
Som en del av fornyelsen har Vita-navnetrekket fått et friskere uttrykk med mykere linjer og bedre flyt, samtidig som Hjertego’ nå fremstår som en mer integrert del av logoen. Raps og solsikke, som er viktige symboler for merkevaren, er fortsatt med – men i en ny, mer distinkt og unik Vita-stil.














